• Hola, con los nuevos cambios del sitio he puesto diferentes tipos de publicidad que podrian resultar algo molestas. Sin embargo, luego de registrarte e interactuar un poco con la pagina, van a ser reemplazados por otros mas sutiles y pequeños! * A mi tampoco me gusta la publicidad, pero es una de las piezas para que el sitio esté disponible. Si bloqueas la publicidad, probá desactivarla unos dias.
    Gracias

[4.3] MoKee [Official&Nightlies]

deadmau5

Usuario con historia
About MoKee OpenSource
MoKee OpenSource is based on the Google AOSP and CyanogeMod project. We update our source code frequently to keep up with the latest development, and not forgetting to merge in special features of our own at the same time.

The Mfunz Forums launched this project on the 12th of December 2012, and is committed to make this ROM better and better. 

Since this project is open source, anyone interested can participate in the development. Newcomers are always welcomed! 

Features:
  • Odexed for faster performance (only in official releases, nightlies are deodexed)
  • HALO
  • PIE control
  • Calendar - with lunar and solar calenders
  • Lunar calendar in lock screen
  • Task switching sidebar in recent apps (the list will increase if you install supported apps)
  • Bulk SMS recipients
  • Adjustable SMS font size
  • Smart dialing
  • IP dialing
  • Adjustable navigation bar height
  • Custom transparency for status bar and navigation bar
  • Ad-Hoc peer-to-peer network connection - Use MoKee's built-in kernel, otherwise the function is not available.
  • Built in timer in Apollo - determine when to stop playing music
  • CRT animation switch
  • Custom operator name
  • Network speed in status bar
  • Preview option in launcher (similar to the preview function in launchers found in Play Store)
  • Permissions Manager
  • MoKee NotePad
  • ListView animations
  • Many more! Since we are constantly adding new features, see changelogs to keep updated!
[hide]​
Nightly Releases:
These are compiled daily at AEST 0100 
MoKee Nightly Releases Basket Build
MoKee Nightly Releases-Yunio
 ​
Official Releases:
MoKee Official Releases

MoKee 4.3:
MoKee 4.3 August 26

Gapps(4.3):
[/hide]​

Última edición por un moderador:
Acabo de instalarla... Medio complicado para configurar al principio, pero despues, parece estar muy buena la rom. A probarla un tiempo a ver que hace. Mi Motorola Atrix 2 por fin tiene Jelly Bean 4.3 !!!

disculpen mi ignorancia

como lo instalo??

cuando lo instalo me sale el siguiente error

e:failed to verify whole-file signature

gracias

Última edición por un moderador:

pediaz

Nuevo miembro
hola! alguno probo bien esta rom? Pablo_Goldman? sigue instalada en tu atrix 2?

Saludos

Hola!, instale la rom pero al parecer no lo hice bien ya que el telefono solo se queda en el logo de motorola ese bonito que sale ahora, la cuestion es que hice esto con el BMM:

wipe data/cache

wipe cache

wipe dalvik

wipe battery stat

install from storage

tanto la rom como las gapps

al final de la instalacion de ambas cosas, le hice un wipe cache y un wipe dalvik.

y ahi no inicio mas, no me reconoce la bateria.-

ahh! y una cosa mas mi celular es un Motorola Atrix 2 MB865.- espero ayuda! saludos a todos!!