• Hola, con los nuevos cambios del sitio he puesto diferentes tipos de publicidad que podrian resultar algo molestas. Sin embargo, luego de registrarte e interactuar un poco con la pagina, van a ser reemplazados por otros mas sutiles y pequeños! * A mi tampoco me gusta la publicidad, pero es una de las piezas para que el sitio esté disponible. Si bloqueas la publicidad, probá desactivarla unos dias.
    Gracias

Consulta Best video downloader for download videos from websites

I used IDM to download all my videos from youtube and the other website that I used to watch k-drama and j-drama online. I used a cracked version But I updated it mistakenly. So now i could not download from it anymore. So I use 4K downloader for youtube which is much better than IDM. But I could not find a video downloader for download videos from online websites. Can someone recommend me a good one?

Hello, you can use Tubemate by Devian Studio to download Youtube videos for free. Tubemate is the most popular application that supports downloading videos from Facebook, Youtube, Vimeo, Twitter, ...